niedziela, 15 grudnia 2013

BN 2013: Czerrrrwony recykling

Ta kartka powstała z jednego (!) papieru z recyklingu ;) 

Papierem tym była okładka kolekcji "Czułe słówka" Galerii Papieru ;)
źródło: artpasje.pl

 Bardzo przyjemnie robiło mi się takie wydzierane, paskowe kartki w formacie DL. Na początku stworzyłam dwie pastelowe, a potem nabrałam ochoty na jakiś kolor - ale nie miałam tylu pasujących do siebie papierów. Wtedy w ręce wpadła mi ta okładka, którą dostałam gratis na Craftshow, robiąc zakupy w sklepie Przyda-sie :) Na odwrocie jest wzór z czerwonymi napisami na białym tle, widoczny na zdjęciu poniżej przy dolnej gwiazdce.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie Lemonade :)

1 komentarz:

  1. Wszystkie kartki świetne:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemonade:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...