wtorek, 3 grudnia 2013

Pepsi-scrap :)

Oscrapowałam uroczą, retro-etykietę limitowanej edycji Pepsi :)


Chciałam wykorzystać sporo wydawało-mi-się-że-pasujących elementów, ale jakoś nie udawało mi się ich sensownie połączyć, więc pozostałam przy wersji skromniejszej. Mam nadzieję, że kiedyś nauczę się robić bogate i napakowane ozdobami scrapy, które robią wrażenie :)


Dużo tu pasków, kropek, a na kwiatkach są gwiazdki :) Efekt miał być pin-upowy, mam nadzieję, że się udało ;)


Do użycia girlandy skłonił mnie kurs Tores na Scrapujących Polkach :)


Scrapa zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne Żyrafki na Diabelskim Młynie :) od razu spieszę wyjaśnić, że na zdjęciu powyżej widać szary fragment tła, a reszty wymaganych kolorów nie trzeba się chyba specjalnie doszukiwać ;)


Przy okazji próbuję szczęścia w candy u Mumkii (mam nadzieję, że dobrze odmieniłam) :)



2 komentarze:

  1. świetny pomysł z wykorzystaniem etykiety, pasuję do tej dżinsowej kartki. pozdrawiam! P.S. Ja nie potrafię robić bogatych scrapów, dlatego zawsze piszę że są "minimalistyczne" :D Taki mój eufemizm ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...