sobota, 3 stycznia 2015

Ze śnieżynkową bombką

Dawno nie wrzucałam nic świątecznego, prawda? ;) No więc właśnie nadrabiam! Kolejna kartka bożonarodzeniowa z moim ulubionym w tym roku zestawem kolorów. Połączenie bieli, beżu i błękitu z dodatkiem zgaszonej czerwieni, zieleni oraz brązu wydaje mi się bardzo sympatyczne - tworzy taki ciepły, świąteczny klimat :) W roli głównej występuje tutaj tytułowa śnieżynkowa bombka, czyli śliczna tekturka pomalowana białym splashem, którym też delikatnie pochlapałam całą kartkę. Do tego gaza, ramka z masy MS, kulki głogu i kilka warstw tuszowanego papieru ;)





   

Ponownie użyłam digistempelka "Wesołych Świąt" autorstwa Mosi :)

12 komentarzy:

  1. ohh, ale te Twoje kartki są piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mega ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka!
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja :) Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka. Kolorystyka zimowa ale bardzo ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękna! Każdy element jest na swoim miejscu, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To połączenie kolorów to dla mnie po prostu hit! ;) Jak zwykle się zachwycam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudna:), i te dzwoneczki, owocki;) - przepiekna klimatyczna karteczka:). pozdrawiam cieplutko zyczac Szczesliwego Nowego Roku:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ostatnio malować tekturki splashem :) szykuję się na zakup tuszy akrylowych w innych kolorach, póki co robię podchody ;) strasznie mi się podoba ten wykrojnik z dzwoneczkami to jest może marianne?

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję bardzo za wszystkie komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...