poniedziałek, 23 lutego 2015

Powiew wiosny

Znowu zapraszam na blog UHK Gallery, tym razem romantyczną i kwiatową (po prostu wiosenną!) kartką :)

U mnie w Krakowie ostatnie dni były słoneczne i znacznie cieplejsze niż wcześniej, aczkolwiek będąc przedwczoraj w stolicy na Craftwawie trochę wymarzłam, także różnie bywa z tą wiosną ;)
W każdym razie wiosenne cuda się dzieją, bo sięgnęłam po papiery z kwiatowymi wzorami, a w tej kwestii jestem bardzo wybredna. Niemniej jednak, kiedy zobaczyłam na żywo kolekcję Mademoiselle to po prostu zapragnęłam coś z tymi nadrukowanymi kwiatami stworzyć :) 
Tag i kompozycja kwiatowa umieszczone są na wianku z dratwy, ale niestety w dużej mierze zakryłam go ozdobami, więc musicie mi wierzyć na słowo! 



  





11 komentarzy:

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...