czwartek, 12 marca 2015

Tajemnicza paczuszka

Ostatnio chwaliłam się przynależnością do Retro Teamu,  przyszedł więc czas na pierwszą inspirację na blogu Retro Kraft Shop :)
Przed Wami... opakowanie! W klimatach retro, oczywiście :)


Zacznijmy zatem od okładki :) Są tutaj między innymi kwiaty i żywiczna ramka, a w niej buteleczka z kawałeczkiem starej książki.




Na grzbiecie okładki dyndają sobie łańcuszki :) Pod nimi zaś znajduje się metalowy dekor.


Rupieciarniany, oryginalny stary znaczek i metalowa cyferka.


Oraz metalowe zamknięcie, dzięki któremu okładka nie otwiera się nieproszona ;)


A w środku....


...przestrzenna koperta...


...w której można ukryć rozmaite skarby ;)


Całość na papierach Time Traveler's Memories z Primy :)




Zestaw papierów Prima - Time Traveler's Memories 15x15  Papier Kraft 15x30 - Joy!Crafts Zamknięcie metalowe - brąz Zestaw starych znaczków - Nowoczesne miasto  Liście dzwonki - brąz Narożnik metalowy - brąz Ćwieki metalowe 9x5mm - brąz Ramka żywiczna Serwetka podłużna metalowa - brąz 3  Cyfry rzymskie małe - Prima Vintage Mechanicals  Łańcuszek metalowy 4.5x3mm - brąz Łańcuszek metalowy 8x6mm - brąz  Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm Tusze Distress Inks Mini - KIT 3 Magnes 6x1mm

13 komentarzy:

  1. łoooo kurde, brak słów normalnie! totalne mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona! Przepiękna praca, wooow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, pojechałaś po całości. Cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. megaśne coś, a to wg tutka jakiegoś? choć nie wiem po co mi by to było, ale warto wiedzieć na zaś ;P w każdym razie pięknie ozdobiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! ;) Bardzo oryginalny pomysł a wykonanie po prostu mistrzowskie! ;) I te brązyyy! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęka mi opadła z wrażenia, ta praca jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam!! ;) cudne kolory, wystrzałowy pomysł, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna . Co za wyobraźnia. Pełen szacunek i podziw. Ciekawa jestem czym przykleiłaś ten śliczny, koronkowy narożnik? Kiedyś próbowałam, ale magikiem nie poszło a kropelką uświniłam cały papier i paluchy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...