sobota, 1 sierpnia 2015

Albumowe wroclove

Efekt zeszłotygodniowych warsztatów Scrap Butik TV, na których Gosia Salamon wykonywała freestylowy albumik :) Jego forma, kolorystyka i styl ogromnie mnie zainspirowały, więc postanowiłam pójść za ciosem i oprawić w podobny sposób fotki z pobytu na ostatnich DLWC we Wrocławiu, gdzie wspólnie z Mru, Anią i Gosią (oraz kotem Mru :D) spędziłam fantastyczny weekend :) 
























Ze Scrap Butiku pochodzą naklejki 3D z primowej kolekcji Epiphany.
Album zgłaszam na powarsztatowe wyzwanie :)

Wykorzystałam kilka produktów Teresy Collins - folię ze złotym nadrukiem, folię z białym nadrukiem, papier z foliowanym złotym wzorem oraz papiery z kolekcji Life Emporium, dlatego albumik zgłaszam też do zabawy na blogu sklepu Essy Floresy :)



Albumik upamiętnia bardzo upalny i słoneczny weekend, a złote dodatki dodatkowo kojarzą mi się ze słońcem, dlatego biorę również udział w słonecznym wyzwaniu TricksArt - Sztukateria #23 :)


15 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Bardzo fajny album: papiery ładnie połączone i ciekawie zestawione z dodatkami. Dziękuję za udział w zabawie Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  2. super! uwielbiam ten albumik;* jest cudowny <3 te detale i motyw z cekinami mistrzowskie ! trzymam kciuki w wyzwaniach !!;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i ich zestawienia :D Zazdroszczę, jest na prawdę piękny i pewnie przechowuje świetne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Każdy detal mnie w nim zachwyca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny! Taki nie Twój i Twój zarazem :) Wszystkie ozdoby i detale idealnie dopasowane, no cudo-miódu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. miód malina i orzeszki ;) straaaasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo się cieszę, że Cię zainspirowałam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita praca ..... :) pełna energii....i zaciekawienia :) Dziękuję za udział w zabawie Essy-Floresy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowity album! pełen cudoności, jak zwykle czarujesz tym co robisz <3 Dzięki za udział w zabawie Essów - Floresów ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpisuję, się pod każdym słowem powyżej. Piękny album w którym zawarte są wspomnienia :) Wspaniale dobrane dodatki. Dziękuję za udział w zabawie Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha, widzę, że też wykorzystujesz mojego kota, żeby nabić sobie fejmu :D
    a album boski :D (za sprawą mojego kota oczywiście) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały, piękny i pomysłowy albumik :) Dziękujemy za udział w zabawie TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...